Subject: FW: Ojavälja, Kajamaa
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 05:51:14 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Maarja Jõgi <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 17, 2025 4:35 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Ed: Ojavälja, Kajamaa

Tere!

Tänan teie kirja eest seoses Ojavälja'ga Kajamaa külas.

Edastan teile värskelt valminud geoalused, mis sai valda esitatud
(taotleme just uusi projekteerimistingimusti naaberkinnistule), sellele
palusin ka sissesõidu Ojaväljale märkida ning kuna tellisime ka elektri,
siis ka nendel on juba planeeringus see ala hetkel arvestatud, olge hea ja
vaadake üle ning hakkame siis vajadusel muutma. Kõik osapooled peavad siis
saama uue info kus täpselt tee tuleb. Kui ei sobi geoalustel olev
mahasõidu koht, siis kas saate täpsemalt märkida, kus on kaardil sobilik.

Meil hakkab sellelt teelt ka juurdepääs Lepavälja kinnistule jooksma.

Head õhtut!

Maarja Kipper

Tõdva maja OÜ

Tel 58586991

  _____

Saatja: Mart Kalm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 16. juuni 2025 14:09
Adressaat: Maarja Jõgi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Ojavälja, Kajamaa

Päevast!

Saku geoportaali riputasin töö üles.

Ja sain veel uue sideteostuse, nad on Ela Sa trassi väheke muutnud, et
tegin selles osas parandused.

Parimat!

Mart

Geoalus OÜ

5138451

Kuupäeval Monday, 16. June 2025 kell 00:09, kirjutas Maarja Jõgi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>:

Tere!

Kas nüüd on Saku valla ametnike poolt soovitud portaalis ka meie
kinnistute geoalused nähtavad?

Tänades,

Maarja

Sent from Outlook for iOS <https://aka.ms/o0ukef>

  _____

From: Mart Kalm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, June 15, 2025 9:38:55 AM
To: Maarja Jõgi <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Re: Ojavälja, Kajamaa

Tere!

Arve manuses.

Sooja suve!

Mart

5138451

Kuupäeval Sunday, 15. June 2025 kell 00:00, kirjutas Maarja Jõgi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>:

Arve siis: Tõdva maja OÜ'le.

Tänades!

Sent from Outlook for iOS <https://aka.ms/o0ukef>

  _____

From: Mart Kalm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 13, 2025 7:30:14 AM
To: Maarja Jõgi <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Re: Vs: Ojavälja, Kajamaa

Tere!

Elektri projekteerija heistas, nüüd sain pihta milles asi :)

Vaadake korra pilt üle, kas asi õige...

Aga lõpikule alusele seda tulevast sissesõitu ju ei pane, jääb nagu oli?

Kelle nime arve teeme?

Mart

Geoalus OÜ

5138451

Kuupäeval Wednesday, 04. June 2025 kell 12:21, kirjutas Maarja Jõgi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>:

Tere!

Selle edastasin elektri projekti koostajale.

Lisan siis Saku vallast hr Vilu märked meeldetuletuseks:

Uute projekteerimistingimuste saamiseks tuleb vallavalitsusele eelnevalt
esitada kinnistu õueala aktuaalne (vahetult projekteerimiseelset, tänast
olukorda kajastav) geodeetiline uuring (aruanne ja alusplaan dwg-failina)
allkirjastatult tööde teostaja (vastutava pädeva spetsialisti) poolt
vastavalt majandus- ja taristuministri 14.04.2016 määrusele nr 34
„Topo-geodeetilisele <https://www.riigiteataja.ee/akt/119042016003>
uuringule ja teostusmõõdistamisele esitatavad nõuded“. Alusplaanil peavad
olema kajastatud lisaks kinnistu piiridele ka seonduvalt võimalik
juurdepääs avalikult kasutatavalt teelt ning piiranguid seadvad objektid
(teed, veekogud, elektripaigaldised, naaberkinnistute hoonestus jne).
Uuring tuleb esitada, üles laadida Saku valla Geoveeb
https://geoveeb.sakuvald.ee/ uuringu koostanud geodeedi poolt.

Lisan siia foto ka planeeritava sissesõidu Ojaväljale, tee äärde rajati RB
viaduktiga eelmisel aastal metallist piire ja fotol asukoht, siis on alas,
kus piirded puuduvad.

Head päeva jätku!

Maarja Laane

Tõdva maja OÜ

  _____

Saatja: Mart Kalm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 3. juuni 2025 16:46
Adressaat: Maarja Jõgi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Ojavälja, Kajamaa

Tervitused!

Maa- ja Ruumiamet kooskõlastas.

Kas teil on veel tähelepanekuid/soove?

Mart

5138451

On Monday, 02. June 2025 at 14:08, Maarja Jõgi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Ojapõllul on mahasõit teelt juba olemas ja lisan geoportaali fotole
lisatud mahasõidu koha Ojavälja kinnistule.

Geoaluste osas saatsin tegijale päringu ja ootan vastust ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> ).

Maarja

Sent from Outlook for iOS <https://aka.ms/o0ukef>